Trolldom i ditt ansikt

Ethvert menneske bærer en hemmelig trolldom i sitt ansikt; det vil alltid vekke noens kjærlighet.
Friedrich Hebbel -

FØLGERE

mandag 11. juni 2012

PAUSE/SLUTT/THE END......

......noe sånt.

Siste tilsendte interiørblad ble slengt i en krok uten å bli lest. Der ligger det fortsatt. Ingen planer om at det skal bli lest i nærmeste fremtid heller.


Sånn er det med blogging også. Sommeren er for kort. Året er for kort.
Det tok sin tid, men jeg begynte å legge merke til roen som kom når jeg leste en bok, følelsen av velvære når jeg kunne sette meg på et fly til et spennende reisemål, hvordan hodet slappet helt av når jeg dro frem strikketøyet. Disse små tingene, og hundre andre, det er hverdagslykke for meg.
Julenisser i september og påskeharer i februar, designstoler og må-ha-kopper. Lykke? For meg, nei. Har jeg funnet ut.
Jeg tror et av de innleggene som definerer hva glede er for meg er et jeg skrev i fjor:
http://anken-fromnottohot.blogspot.no/2011/09/det-har-vrt-en-sann-helg.html
Derfor sier jeg tusen takk for alle kommentarer, til dere som har holdt ut med slakting av bøker fremfor cupcakesinnlegg, og historier om rot og hybelkaniner fremfor lys idyll. You rock!

6 kommentarer:

  1. Jeg vil savne innleggene dine, det være seg slakting av bøker, oppussing eller tanker rundt viktige tema:)
    Respeterer valget ditt og håper du er innom og leser blogger innimellom da;)
    Interessant innlegg under her, skal sannelig leve etter den regelen jeg også:)
    TAKK:)

    Varm klem fra Trine, og lykke til:)

    SvarSlett
  2. Ikke slutt helt da.....tenker som deg jeg også.....det er det uperfekte og unike som er perfekt for meg...
    klem, M

    SvarSlett
  3. Har hatt litt bloggleia jeg med, men straks er vi tilbake med mange nye prosjekter ;)

    Vi blogges nok! Før eller siden.

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  4. Dejlige ting du viser på din blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlett
  5. Jeg er veldig av-og-på blogger for tiden- og skjønner gotd hva du mener med den roen som kommer med lesing og strikking UTENat det er bloggings involvert. Så kos deg med pausen din, eventuelt slutten din.

    Jeg ville bare si at jeg har kost meg MASSE med din blogg. Du har en veldig fin og ærlig stemme, og det liker jeg.

    Nyt høsten :)

    SvarSlett
  6. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett